Нашата търговска марка и нашето пазарно позициониране

Пазарното позициониране на Point S е насочено към нашия опит с гуми. За поддържане на този пазарен имидж и повишаване доверието на клиентите, ние сме ангажирани с предлагането на:

  • Широк асортимент и наличност от марки за предлагане на точния продукт на точния шофьор;
  • Цялостен сервиз на гуми с най-съвременно оборудване и технологии;
  • Ясна видимост на офертата за услуги;
  • Прозрачна оферта (изнесена ценова листа) с конкурентно съотношение цена/качество;
  • Съответни консултации на клиентите (диагностика);
  • Разширени услуги;
  • Радушен прием на клиентите;
  • Удължено работно време на търговския обект.

Целта на всеки пазар е да направи така, че при смяна на гуми първото нещо, което идва на ум на местните клиенти, да е тяхната марка, и да изгради имидж на професионалисти близо до своите клиенти.

Нашата оферта

В пълно съответствие с нашето позициониране като „специалист по гуми“ нашата оферта включва:

Пълен асортимент от гуми:

  • Леки автомобили
  • 4х4
  • Микробуси
  • Мотоциклети
  • Камиони
  • Индустриални автомобили
  • АГ трактори

Както и пълен набор от услуги около дейността с гуми:

  • Изправяне
  • Балансиране
  • Ремонт
  • Ротация на гуми
  • Контрол на налягането

Възползвайки се от движението, получено от нашата дейност на гуми, предлагаме и автоуслуги:

  • Смяна на масло
  • Спирачки
  • Амортисьори
  • Ауспуси

Предлагаме и различни допълнителни услуги (аксесоари) като:

  • Джанти
  • Акумулатори
  • Чистачки
  • Охлаждаща течност

Ние предоставяме тези услуги на база „бизнес до клиент“ и „бизнес до бизнес“ (компании, автопаркове, администрации и др.).

Възползвате се както от имиджа на силна марка, изграден на базата на опита с гуми, така и от широк асортимент от автопродукти и услуги.

Концепцията на Пойнт С
„Хармонизирането между търговските обекти на членовете е ключовият елемент за успех в тяхното членство в мрежата на Point S, давайки им възможност да се възползват от имиджа и признаването на нашата марка, за да станат привлекателни. Според едно вътрешно проучване френските членове, избрали марката Point S, наблюдават увеличение на оборота с до 20%.“Кристов Роле, Член на съвета на Point S Development, Управляващ директор на Point S Франция
Нашата концепция за търговски обект

Point S предлага атрактивна и съвременна търговска концепция, която може да се приспособи към всеки търговски обект и бизнес район (паркинги в делови райони, хипермаркети или молове, промишлени зони и др.).

Нашата концепция за търговски обект е ключова за корпоративната идентичност. За да получим подобаващо признание от нашите клиенти, доставчици и ключови клиенти, всички търговски обекти се придържат към основните критерии за хармонизиране, посочени в международната графична харта и концепция за идентичност на Point S.

Point S винаги изисква следните основни елементи за своите търговски обекти, имайки предвид спецификата и ограниченията на всеки пазар:

  • Боядисване на сградата
  • Знак на Point S
  • Табла за услугите

Нашият идеален търговски обект обаче има:

  • Боядисана сграда в съответствие с графичната харта на Point S
  • Знак на Point S (с размер в зависимост от големината на сградата)
  • Табла за услугите
  • Табела с „Добре дошли“ на стената
  • Входен портал
  • Пилони, висящи пана и знамена
  • Синьо райе

Важно е да се отбележи, че всеки член на Point S или местна мрежа може да запази името на своята фирма до знака на Point S.

Нашата концепция за мрежа

Всяка национална мрежа на Point S е организирана като покупателна група със следните основни задачи и дейности:

  • Местни преговори с доставчици*
  • Управление на офертата за продукти и услуги*
  • Рекламни и промоционални дейности*
  • Национални и регионални преговори с ключови клиенти*
  • Развитие на мрежата: включване на нови членове/франчайзополучатели
  • Национални процедури и информация към членовете
  • Хармонизиране на корпоративната идентичност на мрежата

* с евентуално съдействие на нашата международна структура Point S Development

Възползвате се от готова концепция, доказана и стандартизирана в цяла Европа, която дава лесна възможност за обновяване на съществуват търговски обект при запазване на името на фирмата до знака на Point S.

Покупателна политика
„Нашето членство в Point S ни даде възможност да спечелим признанието на доставчиците като покупателна група от началото на развитието на чешката мрежа. Днес това остава актив при подпомагането на местните връзки и воденето на преговори с представители на международни доставчици от Point S Чехия.“Павел Вранек, Управляващ директор на Point S Чехия, Собственик на търговски обекти Point S
„Асортиментите от гуми Summerstar и Winterstar на Point S са голяма възможност за нашите датски членове за създаване на клиентска лоялност с един изключителен и конкурентен продукт, на който могат да се доверят заради неговото качество. Консолидираните европейски обеми на Point S ни дават възможност да се възползваме от тази изключителна оферта, която не можем да получим на друго място с потенциала на датския пазар.“Петер Самюелсен ,Управляващ директор на Point S Дания
Нашите международни договори

Point S Development е създал международни договори и партньорства за сътрудничество с доставчици на авточасти и джанти и с големи производители на гуми като Bridgestone, Continental, Pirelli и Yokohama.

Тези партньорства помагат на всяка национална мрежа на Point S в местните преговори чрез оптимизиране на условията на закупуване и предлагане на международни стимули.

Те също така гарантират, че организациите Point S в страните ще получат признание като покупателна група между нашите предпочитани международни доставчици.

Провеждаме процес на рационализация на списъците на доставчиците както на международна, така и на национална база за максимизиране на ползите за всички членове на Point S. Въпреки това страните на Point S са напълно свободни да изграждат свой местен асортимент от марки и дори да прибавят допълнителни доставчици към нашата международна препоръка.

Нашата марка

Point S също разработи своя марка с пълен асортимент от летни и зимни гуми, а именно SummerStar и WinterStar.

Те са проектирани и произведени изключително в Европа за Point S в сътрудничество с един голям европейски производител за изключителна стойност.

Възползвайки се от имиджа на марката Point S, ние разработихме и набор от почистващи средства за джанти с наша марка и планираме да разширим асортимента от продукти на Point S в близко бъдеще.

Марката Point S допринася за:

  • Задоволяване на очакванията на потребителския сегмент, който търси добра стойност, с репутацията на Point S като специалист по гуми
  • Прехвърляне на част от ценово чувствителното търсене към офертата с висока стойност на нашата марка Point S
  • Повишаване на клиентската лоялност и рентабилността на членовете благодарение на изключителните продукти с нашата марка

Възползвате се от нашите международни договори с големи производители на авточасти и гуми, като запазвате свободата си при избор на асортимента от марки, както и възможността да предлагате изключителни и висококачествени продукти с марката Point S.

Ключови клиенти
„През последните няколко години мнозинството от нашите клиенти с автопаркове започна да прилага политика на използване на списъци с международни доставчици, като по този начин увеличи международните покупки. Затова при утвърждаването и разработването на национални договори все повече се разчита на международните договори. Покритието на страната и международното съответствие на качеството на нашите услуги ни дават възможност да се позиционираме както като партньор, така и като международен доставчик на нашите клиенти.“Адриан Шмиеховски, Point S Development, Мениджър международно развитие и ключови клиенти

С над 1700 сервизи в цяла Европа Point S е разработил професионален и издържан пакет от сервиз на гуми за международни, национални и регионални автопаркове на базата на:

  • Опита с гуми и стандартите за високо качество на услугите на нашите членове
  • Напълно оборудвани сервизи с най-съвременни технологии (напр. защита при спукване, електронни клапи…)
  • Квалифициран екип, преминаващ редовни обучения
  • Пълен избор от марки
  • Централно фактуриране
  • Индивидуално докладване
Услуги за камионен парк

Цялостен качествен сервиз в цяла Европа:

  • Глобален пакет от сервиз на гуми:
    • Контрол на налягането на гумите
    • Стягане на джанти
    • Нарязване на грайфери на гуми
    • Балансиране на джанти
    • Услуга изправяне
    • Смяна на гуми
    • Регенериране
  • Схема за управление на камионен парк за оптимизиране на разходите за гуми за наши клиенти с автопаркове с редовни посещения на място на парковете, комплексно контролиране и индивидуално докладване
  • Сервиз при повреда за камионни гуми от Point S в Европа: 24 на ден, 7 дни в седмицата с многоезичен център за обаждания. Нашите клиенти с камиони развиват все повече и повече международна транспортна дейност, с което потенциално печелят допълнителен бизнес за членове, които желаят да бъдат регистрирани в тази програма като изпълнители на услуги
Услуги за автомобилен парк

Point S предлага знанията и опита си на компании и лизингови автопаркове (включително микробуси и автомобили от висока класа):

  • Цялостен анализ на автопарка
  • Сервиз на гуми:
    • Ремонт на гуми
    • Балансиране и изправяне на джанти
    • Съхранение на гуми (летен и зимен сезон)
    • Сервиз на място
    • Сервиз на автомобили (масло, спирачки…)
    • IT система за автопаркове на Point S, която е изключителен софтуер за обработка на данни, разработен от Point S за услуги за автопаркове

Нашето ноу-хау в политиката във връзка с ключови клиенти е международно признато след подписването на договори с европейски автомобилни паркове. Тези договори са също така голяма възможност за нашите членове, тъй като допринасят значително за увеличаването на движението в техните местни търговски обекти.

Възползвате се от нашите договори и опит с ключови клиенти, което ще спомогне за увеличаване на движението във вашия търговски обект и ще предостави на вашите клиенти нови услуги в цяла Европа.

Маркетинг – оживление
„В нашата унгарска мрежа Point S Development ни помогна да реализираме програма за стимулиране на членовете, вдъхновена от успешния опит на Point S в други страни. Сега имаме възможността да използваме маркетинговите инструменти и промоционални планове, предоставени от групата, на по-ниска цена, отколкото ако трябваше да ги създадем сами.“Мария Маршал, Управляващ директор на Point S Унгария
Реклама

Понеже всеки пазар е специфичен, ние сме убедени, че възприемайки местна гледна точка, ще постигнем по-голям пазарен потенциал. Всъщност, нашата комуникация е адаптирана към всеки пазар и се управлява локално в съответствие с нашата международна маркетингова платформа за позициониране на търговската марка и графичната харта.

Независимо от това, някои промоционални пакети и комуникационни средства са разработени на международно ниво и са достъпни за страни на Point S, които желаят да ги реализират на съответните им пазари. Освен това, международните семинари по маркетинг дават възможност на всеки национален мениджър на Point S да се възползва от ценния опит в този процес на обмяна с колегите му в чужбина.

Обучение

Point S Development осигурява сесии и средства за обучение по „управление на мрежа“ и „стандарти за качество“, за да гарантира издържана оферта за услуги във всички страни на Point S.

Възползвайте се от целия международен опит на Point S и Point S Development, за да създадете пазарни инструменти, съобразени със спецификата на вашия пазар без никакви ограничения.