Пазарното позициониране на Point S е насочено към нашия опит с гуми. За поддържане на този пазарен имидж и повишаване доверието на клиентите, ние сме ангажирани с предлагането на:
Целта на всеки пазар е да направи така, че при смяна на гуми първото нещо, което идва на ум на местните клиенти, да е тяхната марка, и да изгради имидж на професионалисти близо до своите клиенти.
В пълно съответствие с нашето позициониране като „специалист по гуми“ нашата оферта включва:
Пълен асортимент от гуми:
Както и пълен набор от услуги около дейността с гуми:
Възползвайки се от движението, получено от нашата дейност на гуми, предлагаме и автоуслуги:
Предлагаме и различни допълнителни услуги (аксесоари) като:
Ние предоставяме тези услуги на база „бизнес до клиент“ и „бизнес до бизнес“ (компании, автопаркове, администрации и др.).
Възползвате се както от имиджа на силна марка, изграден на базата на опита с гуми, така и от широк асортимент от автопродукти и услуги.
„Хармонизирането между търговските обекти на членовете е ключовият елемент за успех в тяхното членство в мрежата на Point S, давайки им възможност да се възползват от имиджа и признаването на нашата марка, за да станат привлекателни. Според едно вътрешно проучване френските членове, избрали марката Point S, наблюдават увеличение на оборота с до 20%.“Кристов Роле, Член на съвета на Point S Development, Управляващ директор на Point S Франция
Point S предлага атрактивна и съвременна търговска концепция, която може да се приспособи към всеки търговски обект и бизнес район (паркинги в делови райони, хипермаркети или молове, промишлени зони и др.).
Нашата концепция за търговски обект е ключова за корпоративната идентичност. За да получим подобаващо признание от нашите клиенти, доставчици и ключови клиенти, всички търговски обекти се придържат към основните критерии за хармонизиране, посочени в международната графична харта и концепция за идентичност на Point S.
Point S винаги изисква следните основни елементи за своите търговски обекти, имайки предвид спецификата и ограниченията на всеки пазар:
Нашият идеален търговски обект обаче има:
Важно е да се отбележи, че всеки член на Point S или местна мрежа може да запази името на своята фирма до знака на Point S.
Всяка национална мрежа на Point S е организирана като покупателна група със следните основни задачи и дейности:
* с евентуално съдействие на нашата международна структура Point S Development
Възползвате се от готова концепция, доказана и стандартизирана в цяла Европа, която дава лесна възможност за обновяване на съществуват търговски обект при запазване на името на фирмата до знака на Point S.
„Нашето членство в Point S ни даде възможност да спечелим признанието на доставчиците като покупателна група от началото на развитието на чешката мрежа. Днес това остава актив при подпомагането на местните връзки и воденето на преговори с представители на международни доставчици от Point S Чехия.“Павел Вранек, Управляващ директор на Point S Чехия, Собственик на търговски обекти Point S
„Асортиментите от гуми Summerstar и Winterstar на Point S са голяма възможност за нашите датски членове за създаване на клиентска лоялност с един изключителен и конкурентен продукт, на който могат да се доверят заради неговото качество. Консолидираните европейски обеми на Point S ни дават възможност да се възползваме от тази изключителна оферта, която не можем да получим на друго място с потенциала на датския пазар.“Петер Самюелсен ,Управляващ директор на Point S Дания
Point S Development е създал международни договори и партньорства за сътрудничество с доставчици на авточасти и джанти и с големи производители на гуми като Bridgestone, Continental, Pirelli и Yokohama.
Тези партньорства помагат на всяка национална мрежа на Point S в местните преговори чрез оптимизиране на условията на закупуване и предлагане на международни стимули.
Те също така гарантират, че организациите Point S в страните ще получат признание като покупателна група между нашите предпочитани международни доставчици.
Провеждаме процес на рационализация на списъците на доставчиците както на международна, така и на национална база за максимизиране на ползите за всички членове на Point S. Въпреки това страните на Point S са напълно свободни да изграждат свой местен асортимент от марки и дори да прибавят допълнителни доставчици към нашата международна препоръка.
Point S също разработи своя марка с пълен асортимент от летни и зимни гуми, а именно SummerStar и WinterStar.
Те са проектирани и произведени изключително в Европа за Point S в сътрудничество с един голям европейски производител за изключителна стойност.
Възползвайки се от имиджа на марката Point S, ние разработихме и набор от почистващи средства за джанти с наша марка и планираме да разширим асортимента от продукти на Point S в близко бъдеще.
Марката Point S допринася за:
Възползвате се от нашите международни договори с големи производители на авточасти и гуми, като запазвате свободата си при избор на асортимента от марки, както и възможността да предлагате изключителни и висококачествени продукти с марката Point S.
„През последните няколко години мнозинството от нашите клиенти с автопаркове започна да прилага политика на използване на списъци с международни доставчици, като по този начин увеличи международните покупки. Затова при утвърждаването и разработването на национални договори все повече се разчита на международните договори. Покритието на страната и международното съответствие на качеството на нашите услуги ни дават възможност да се позиционираме както като партньор, така и като международен доставчик на нашите клиенти.“Адриан Шмиеховски, Point S Development, Мениджър международно развитие и ключови клиенти
С над 1700 сервизи в цяла Европа Point S е разработил професионален и издържан пакет от сервиз на гуми за международни, национални и регионални автопаркове на базата на:
Цялостен качествен сервиз в цяла Европа:
Point S предлага знанията и опита си на компании и лизингови автопаркове (включително микробуси и автомобили от висока класа):
Нашето ноу-хау в политиката във връзка с ключови клиенти е международно признато след подписването на договори с европейски автомобилни паркове. Тези договори са също така голяма възможност за нашите членове, тъй като допринасят значително за увеличаването на движението в техните местни търговски обекти.
Възползвате се от нашите договори и опит с ключови клиенти, което ще спомогне за увеличаване на движението във вашия търговски обект и ще предостави на вашите клиенти нови услуги в цяла Европа.
„В нашата унгарска мрежа Point S Development ни помогна да реализираме програма за стимулиране на членовете, вдъхновена от успешния опит на Point S в други страни. Сега имаме възможността да използваме маркетинговите инструменти и промоционални планове, предоставени от групата, на по-ниска цена, отколкото ако трябваше да ги създадем сами.“Мария Маршал, Управляващ директор на Point S Унгария
Понеже всеки пазар е специфичен, ние сме убедени, че възприемайки местна гледна точка, ще постигнем по-голям пазарен потенциал. Всъщност, нашата комуникация е адаптирана към всеки пазар и се управлява локално в съответствие с нашата международна маркетингова платформа за позициониране на търговската марка и графичната харта.
Независимо от това, някои промоционални пакети и комуникационни средства са разработени на международно ниво и са достъпни за страни на Point S, които желаят да ги реализират на съответните им пазари. Освен това, международните семинари по маркетинг дават възможност на всеки национален мениджър на Point S да се възползва от ценния опит в този процес на обмяна с колегите му в чужбина.
Point S Development осигурява сесии и средства за обучение по „управление на мрежа“ и „стандарти за качество“, за да гарантира издържана оферта за услуги във всички страни на Point S.
Възползвайте се от целия международен опит на Point S и Point S Development, за да създадете пазарни инструменти, съобразени със спецификата на вашия пазар без никакви ограничения.