Ние сме част от Point S - най-голямата независима дилърска мрежа за гуми и автоуслуги в света. Нашето международно присъствие се координира и обезпечава от Point S Development, компанията създадена през 1971 г. във Франция като сдружение на независими предприемачи на автомобилни гуми, споделящи една обща цел – да издигнат своя статут на специалисти и професионалисти при гумите и услугите свързани с тях.
Последните ключови данни за Point S: 5 континента / 51 държави / 6 233 точки на продажба по целия свят / 3 057 независими професионални дилъра / $ 4,2 милиарда Глобален оборот на дребно.
За последните 43 години търговската марка Point S се превърна в синоним на опит, професионализъм и високи стандарти на услугите във всяка страна, където сме установени.
Ценностите ни, въплътени в търговската ни марка, биват изразени всеки ден чрез нашата отдаденост и стремеж да отговаряме на нуждите на нашите частни и бизнес клиенти и да градим дълготрайни партньорства с тях.
Point S стъпи на българския пазар през 2009 г., като само за 5 години изградихме пълно национално покритие, представено от 24 сервизи за гуми в 22 града, споделяйки същите ценности като тези на колегите си от три континента - професионализъм, коректност и гъвкавост в работата си както на корпоративно ниво, така и към крайния клиент.
Нашата мисия е да бъдем до клиентите си, винаги. Да им предоставяме висококачествени продукти и услуги, експертни съвети и партньорство с поглед към бъдещето. Да подхранваме стремежа си към доусъвършенстване и развитие, за да продължаваме на отговаряме на нуждите им с това, което ни прави различни – нашият професионализъм, коректност и гъвкавост.
Хармонизацията на всички национални Point S мрежи се координира от международната ни организационна структура Point S Development, която очертава и глобалната ни политика. Заедно с нашите партньори, ние се стремим да създаваме синергия за общото благополучие на всеки независим Point S дилър и мрежата като цяло, подсилвайки присъствието на търговската ни марка и международната ни идентичност и позициониране.
Философията на Point S винаги е била задвижвана от финансовата ни независимост от доставчици и индустрии. Това винаги ни е позволявало да запазваме контрола си над търговските и асортиментните ни политики, както и да следваме концепцията си да доставяме „точния продукт, на точния шофьор, на точната цена и локация“.